Uzņēmums, neskatoties uz savu cilvēcību, neļaus konkurentiem apiet to, tāpēc konkurence un tirgus ambīcijas uzņēmums vērtē tik pat augsti kā cilvēkspējas. Pēdējais trijstūris ir zaļā krāsā, kas attēlo uzņēmuma zaļo domāšanu. Uzņēmums tikpat stipri arī vērtē dabas draudzīgumu, ražojot produkciju bioloģiskajā veidā, cenšoties samazināt ražošanas procesā veidotus piesārņojumus. Ir svarīgi minēt, ka trijstūri savā starpā krustojas, veidojot citas krāsas. Šeit uzņēmums ietvēra divas domas – printējot izstrādājumus uzņēmums var panākt jaunus atrisinājumus, idejas, kas rodas tieši darba procesā pielietojot patērētāju vēlmes un uzņēmuma vīziju, kā arī to, ka uzņēmuma darbinieki tikai palielina uzņēmuma ambīcijas, jo krāsa ir tumši sarkana, bet ambīcijas un dabas draudzīgums veido tumšāko krāsu, kas norāda uz uzņēmuma profesionalitāti un reprezentativitāti, kas arī sakrīt ar uzņēmuma nosaukuma krāsu, ar kuru uzņēmums rada drošības sajūtu par to, ka uzņēmuma produkcija būs kvalitatīva un ar augstiem standartiem. Fonta izvēle tika izvēlēta mūsdienu stilā – viegli uztverams, oficiāls, bet svaigs stils, kas norāda, ka uzņēmuma vīzija ir tagadnes vērtības ar ieskatu uz nākotnes prasībām.
Komunikācijas kodi ir liela pasaule, kurā tiek paslēptas mazās un ikdienas lietās, kuru dekodēšana var pateikt ļoti daudz par uzņēmumu un to vērtībām. Tomēr sakarā ar to, ka šie kodi mūsdienu pasaulē tiek lietoti pārāk daudz, tie tiek uzsvērti kā informatīvie atkritumi, kuri nenes nekādu informatīvo labumu kā uzņēmuma atpazīšanu, kas ir vēlama rezultāta no uzņēmumu puses sasniegums, tomēr nākotnē, kad uzņēmumu skaits kļūs pārāk liels, cilvēks atsāksies no tādas liela skaita nelietderīgas informācijas glabāšanas mūsu atmiņā, ignorējot tos.…