Apskatot to, kā notiek konkurence, ņemot par piemēru visjaunāko „LMT” internetu telefonā „Neatkarība”, kurā piedāvā neierobežotu interneta lietošanu visa mēneša garumā, „Tele2” sekoja ar savu interneta piedāvājumu „Bezlimita internets telefonā”, „Bite” piedāvā tarifu plānu „Kosmoss”, kurš iekļauj sevī gan neierobežotu īsziņu skaitu uz visiem tīkliem, kā „LMT” sadarbojas ar uzņēmumu „Spotify”, „Bite” sāka sadarboties ar „Deezer” un vēl piedāvā neierobežotu internetu telefonā. Šis tarifu plāns tiek reklamēts, kā viss, kas lietotājam ir nepieciešams, atšķirībā no konkurentiem „Bite” uzreiz piedāvā arī citus pakalpojumus, ne tikai internetu, kamēr konkurenti piedāvā šo internetu pieslēgt atsevišķi, klāt jau tam tarifu plānam, kuru klients jau izmanto.
Tieši uzņēmums „Bite Latvija” cenšas kļūt tuvāki savai auditorijai, pieejamāki pēc cenas, tuvāki aktīvi strādājot medijos, piesaistot cilvēkus ar savu attieksmi – cilvēks cilvēkam, nevis liela kompānija klientam.
…