Uzņēmuma komunikācijas mērķi ir “nodot informāciju patērētājam par zīmola vērtībām, kampaņām, akcijām, jaunu klientu piesaistīšana,” jebšu, skatoties pēc sabiedrisko attiecību modeļiem, tie būtu informējošā darbība apvienojumā ar asimetrisko komunikāciju, jo atgriezeniskā saite notiek caur sociālajiem tīkliem, kā Twitter, Facebook un Instagram, kur klienti vajadzības gadījumā var ar uzņēmumu sazināties. “Arvien vairāk Pernod Ricard Latvia klientu interesējas par mūsu darbību korporatīvās sociālās atbildības jomā. Savukārt mēs cenšamies būt maksimāli atvērti un atklāti par mūsu darbiem un sasniegumiem, kā arī saskatām pozitīvu attīstības tendenci šajā mijiedarbībā.” Apskatot sociālo portālu kontus Twitter un Facebook var secināt, ka uzņēmums ar klientiem sazinās, bet nevarētu teikt, ka komunikācija ir ļoti aktīva. Par minēto atklātību liecina tas, ka Facebook kontā uzrādās arī vērtējumi ar vienu zvaigni, kuri netiek dzēsti. Apskatot Instagram kontu, ir redzams, ka uzņēmums ļoti uzsver to, ka tas atbalsta dažādus labdarības pasākumus, jo līdztekus dažādām bildēm ar alkoholu un ballītēm ir arī diezgan daudz bildes no labdarības pasākumiem, talkām un brīvprātīgo darbiem.
Meklējot video relīzes internetā, portālā YouTube tādas bija iespējams atrast, bet diemžēl ne Latvijas filiālē veidotas.
…