Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:494157
 
Vērtējums:
Publicēts: 20.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ja iekšējā komunikācija ir labi sakārtota un prasmīgi vadīta, tad ir izveidojusies pilnīga informācijas aprite. Netiek izplatītas baumas vai intrigas, bet tiek veicināta pozitīva attieksme.
Ir svarīgi, ka tiek piekopts komunikācijas galvenais princips – komunikācijas atgriezeniskā saite. Nepieciešams pārliecināties vai saņemto informāciju saņēmējs ir uztvēris un sapratis pareizi. Ārējā komunikācijā ar aptaujas palīdzību tiek izveidota atgriezeniskā saite, pēc kuras darbinieki uzlabo savu uzņēmumu, bet klienti saņem kvalitatīvu piedāvājumu un apkalpošanu. Taču iekšējā komunikācijā ir japārliecinās vai zemāk stāvošais darbinieks ir pareizi sapratis vadītāja uzdoto uzdevumu.
Kopūmā uzņemumā „CSDD” gan ārējā, gan iekšējā komunikācija ir labi attīstība un piekopta. Tiek pievērsta uzmanība klientiem un darbiniekiem. Protams, nav iespējams izvairīties no dažādām nesaprašanām, baumām un kritiku, bet ar to var sadzīvot un visā visumā arī uzlabot, lai vairāk netiktu pieminēta negatīvā puse.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1339355
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties