Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:490679
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.12.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

• Satīra. Teikumos:
o Visa klase izplūda skaļos smieklos, nu, izņemot skolotāju, kurai acīmredzot ir tieši nekāda humora izjūta.
o Es pati dažreiz domāju, vai skolotāja maz zina, cikos sākas stunda.
Šis ir ass negatīvs nosodījums, kam mērķis ir negatīvi nosodīt cilvēku. Tas nav izsmiekls, tāpēc to nevar saukt par sarkasmu.

Kā panākts komiskā efekts?
Manuprāt, es komiskā efektu panācu aprakstot pavisam ikdienišķu situāciju, bet izceļot tajā komiskos notikumus un izslēdzot visu pārējo. Arī, izmantojot dažādus izteiksmes līdzekļus un veidojot daudz dažādas pretrunas. Izceļot tieši pretrunas, tekstu var padarīt komisku, jo pretrunas norāda, ka teksts neatbilst estētiskajam ideālam. Vēl komiskā efekts tiek panākts ar to, ka cilvēki saprot tās sajūtas un arī ir izdzīvojuši līdzīgus notikumus. Teksts varbūt rada nostaļģiju, kas cilvēkiem liek aizdomāties par personīgākiem notikumiem, tad jau komisko radot no viņu atmiņām.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties