MĀRKETINGA RADĪTĀ VĒRTĪBA
Klientu vajadzību noteikšana un apmierināšana, izmantojot produktu, kuriem ir vērtība
un pieejamība, un kuras funkcijas ir skaidri paziņotas, ir vispārējais mērķis jebkuram biznesam.
Tā arī ir fundamentāla mārketinga definīcija (Burnett, 2008). Marketingā norisinās apmaiņas
process kurā, iegūstot kaut ko vēlamu no kāda, piedāvājot pretī kaut ko vērtīgāku. Mārketinga
radīta vērtība var būt gala produkts vai pakalpojums, ko kāds mēģina ievirzīt tirgū. Patērētājs
var kļūt par uzņēmuma produkta vai pakalpojumu vērtības koprādītāju. Galu galā jautājums
par to, kuru tirgus informācijas avotu izmantot, ir atkarīgs no informācijas vērtības saistībā ar
laiku un izmaksās, kas nepieciešamas tās apkopošanai. (Alreck, Settle, 1995) Mārketinga
specialisti rada pārmaiņas. Viņi maina cilvēkus no viena emocionālā stāvokļa uz citu. Viņi
sniedz cilvēkam ceļojumu, palīdzot pa druskai kļūt par cilvēku par ko ir sapņots būt. (Godin,
2018)
Ņemot vēra visus soļus un darbības, kas ir jāveic, lai nokļūtu līdz mārketinga ieguldītā
darba galamērķim, turpmāk apskatīsim tieši, kas ir tā radītā vērtība. Jau radītā vērtība ir tā, kas
visvairāk sasaistās ar uzņēmuma attīstību nākotnē. …