Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:421703
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

odienas uzņēmumu konkurencē klientu lojalitāte ir svarīga. Nepārprotami lētāk ir rūpēties, lai jau esošie klienti būtu apmierināti nekā nepārtraukti meklēt jaunus.

Uzņēmuma attiecības ar klientu ir vienīgā konkurences priekšrocība, ko konkurents nevar atkārtot.
Kā zināms, cilvēkus viss jaunais gan interesē, gan arī biedē, izraisa neuzticību un stresu. Taču klienti, kas jau pazīst uzņēmumu un saista ar to noteiktu kvalitātes līmeni, garantijas, ir drošāki attiecībā pret jauniem piedāvājumiem. Šos klientus motivē dabiskā interese par jauno, tikpat dabiskā piesardzība pret nezināmo zūd, ja to piedāvā "pazīstams" uzņēmums. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties