Visām organizāciju vadībām, kā uzsver Jana Gavare, jāizvērtē, kas ir konkrētās organizācijas pievienotā vērtība, ko organizācija var sniegt klientiem. (Gavare, 2007) Ar šo jāsaprot, ka klientorientēta organizācija nenozīmē organizāciju, kuras darbinieki laipni apkalpo klientus, bet gan tāda organizācija, kura klientu izvirza organizācijas struktūras augšgalā.
Reaģējot uz mūsdienu globālo tirgu, jāmin „E-vadības” kritērijs, kas ietver e-komerciju, e-komunikāciju un e-pārvaldību. Šis ir ļoti būtisks mūsdienu kritērijs, jo 21.gadsimta klients vēlas iegūt informāciju un veidot komunikāciju ar organizāciju 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā.
Tādēļ šobrīd arī tradicionāli tendētas organizācijas kā, piemēram, jebkura publiskās pārvaldes institūcija (Ministrijas, Seima, aģentūras) veido e-vadību. Arī tik tradicionāla organizācija kā Latvenergo „ .. klientiem piedāvā arī komunikāciju ar SMS un e-pastu palīdzību, investējot ievērojamas naudas summas jauno komunikācijas kanālu attīstīšanai.” (Lehtonens, 2011, 14) Tas liecina par to, ka nepieciešamība pēc e-vadības mūsdienās nav tikai komerciālu apsvērumu dēļ, bet arī bezpeļņas organizācijām.
Apskatot visus klientorientētas organizācijas kritērijus, var secināt, ka organizācijas daudz investē gan tehnoloģijās, gan arī personālā. Taču vadībai vajadzētu apzināties, ka tieši darbinieki ir jebkuras organizācijas galvenā vērtība, jo tie virza organizāciju uz nosprausto mērķi.
…