. Diezgan lielu ietekmi ir ieguvuši masu mediji, jo informāciju, kuru mums tie sniedz, mēs nevaram tik viegli pārbaudīt, vienīgi, ja salīdzina saturu dažādos medijos un izsecina, kurš vēstījums ir patiess un nav sagrozīts. Taču sabiedrībai nav tendence pārliecināties par to, vai konkrētais vēstījums ir patiess, tie labāk uzticas konkrētajam medijam, jo neuzskata, ka varētu tikt maldināti, kas varētu liecināt par to, cik kopumā auditorija ir medijpratīga. Tāpēc auditorija ir kļuvusi bezspēcīga gadījumos, kad medijos tiek izplatītas viltus ziņas vai sagrozījumi, kuri ir bijuši par labu kādam indivīdam vai indivīdu grupai. Var secināt, ka mediji ir ieguvuši tādu kā varu pār mums un visi tēli, kurus tie pasniegs, mums šķitīs pareizi.
Klausa Mertena uzskati par tēliem un to kā mediji tos izmanto, labi raksturo mūsdienu situāciju, kad tēli ir labi izmantojami vēstījumos, kurus cenšas nodot auditorijai. Tie ir sabiedrībai labāk uztverami, ar tiem var panākt auditorijas lojalitāti, ka viņi ticēs vienmēr tam, par ko stāstīs. Tēlus mēs savas dzīves laikā papildinām ar dažādiem jauniem viedokļiem, izpratnēm un iedvesmām, kuras mums ir snieguši apkārtējie.
…