Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:159748
 
Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Kopumā, autoraprāt, demokrātiskā pieeja nav tik vāja, kā sākumā šķita, protams daudz kas ir atkarīgs arī kāda ir klase kopumā, iespējams šīs pieminētās metodes un pieeja nevarētu strādāt uz jaunāko klašu vecuma bērniem, autors spriež to pēc pieredzes. Iespējams ar vecākiem klašu bērniem šī pieeja varētu strādāt, te ir domāts par vidusskolas klasēm, ka tiešam skolēni zina kāpēc un ko viņi vispār dara skolā, grūtības kā jau autors minēja, sākās ar jaunāko vecuma klašu bērniem. Demokrātiskajā pieejā vispār ir svarīgi atrast zelta vidusceļu, lai tiešām vienā brīdi skolotājs nekļūt par totalitāristu, bet gan tieši par līderi, kas vadīs notiekošo līdz mērķa īstenošanai tādā veidā palīdzot skolēniem. Savā turpmākajā darbā iespējams autors varētu izmantot noteikumu izstrādes metodi, bet vairāk tomēr autoram ir tuvāka biheiviorisma pieeja.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1361387
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties