Mediatore Maija pārsvarā strādā ar mediācijas lietām ģimenes strīdos un viņa ir patiešām lieliska šajā jomā. Maijas pamatizglītība ir psiholoģe un mediāciju viņa ir gadiem ilgi apguvusi vairākos semināros. Pēc sešu gadu prakses ģimenes tiesību mediācijā Maija nolemj paplašināt savu darba spektru un piekrīt vadīt mediācijas procesu komerclietā. Telefoniski pie Maijas piesakās kādas bankas personāla daļas vadītāja, sakot, ka uz mediāciju nāks gan bankas pārstāji, gan parādnieka pārstāvji, lai apspriestu jautājumu par kredītu. Maija īrē nelielu prakses vietu, kurā ir galds un četri krēsli. Kad mediācijas dienā veras Maijas kabineta durvis, viņa ierauga, ka ir ieradušies trīs pārstāvji no bankas un vēl trīs no parādnieka uzņēmuma. Maijai fiziski nav, kur visus sasēdināt. Viņa steigšus aizņemas krēslus no līdzās esošā biroja kaimiņiem, un sasēdina visus atnākušos. Bankas pārstāvji lūdz Maijai pagatavot vienu un kafiju un divas tējas, bet Maijai šādu iespēju birojā nav. Ir pieejams tikai ūdens un plastmasas glāzes. …