Mūsdienās, kad pastāv un eksistē ļoti daudz un dažādas iespējas, cilvēki ir kļuvuši ļoti izlepuši. Viņiem nepieciešams apmierināt ļoti daudzas vajadzības, lai viņi justos laimīgi. Uzņēmumi, kuriem primārais ir klientu vēlmes, ir grūti apmierināt katra klienta vajadzības, taču uzņēmēji apzinās, ka, ja kāds klients būs neapmierināts, viņš savas vajadzības mēģinās apmierināt pie konkurentu sniegtajiem pakalpojumiem. Bet ir iniciatīvi cilvēki, kuri saprot, ka uzņēmums nevarēs apmierināt viņu vajadzības, tādēļ viņš pats tās apmierinās. Šie cilvēki sāk uzlabot, pilnveidot vai radīt no jauna lietas, kas viņiem ir nepieciešamas. Taču rodas jautājums, kas mudina šos cilvēkus tā rīkoties? Vai tā neizbēgami grūtā sajūta, ka kaut kas trūkst un tādēļ mana dzīve nav pilnvērtīga? …