Cilvēks vienmēr sapratīs vienkārši pateikto informāciju, taču jāņem vērā otra cilvēka izglītības un sapratnes līmenis, jo pretējā gadījumā jūs varat radīt par sevi neizglītota un stulba cilvēka iespaidu. Nedrīkst izturēties nievājoši vai kaut kādā veidā aizskaroši pret otra cilvēka nezināšanu vai nesapratni, bet vienmēr jāpaskaidro tā lai cilvēks saprot nodoto informāciju un saprot to.
Ļoti bieži sastopama komunikācijas problēma ir tā ka cilvēki neklausās, ko saka otrs.
To ietekmē cilvēku pārāk liels pašvērtējums, egoisms, otra cilvēka vērtēšana zemāk par sevi, vienaldzīga attieksme, nevēlēšanās piekāpties otram un iedziļināties sarunu biedra teiktajā.
Šāda komunikācija noved pie tā ka viena no pusēm vienmēr paliek aizvainota, apvainota un pazemota, jūtas kā zaudētājs. Šāda veida komunikācija starp cilvēkiem var radīt ilgtermiņa neatrisināmus konfliktus.
Komunikācija ir kā prāta un vārdu spēle pateicoties kurai ir iespējams sasniegt daudzus mērķus atrast kopīgu valodu un virzīties savā dzīvē uz priekšu.
…