Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:542346
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.10.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Cilvēks vienmēr sapratīs vienkārši pateikto informāciju, taču jāņem vērā otra cilvēka izglītības un sapratnes līmenis, jo pretējā gadījumā jūs varat radīt par sevi neizglītota un stulba cilvēka iespaidu. Nedrīkst izturēties nievājoši vai kaut kādā veidā aizskaroši pret otra cilvēka nezināšanu vai nesapratni, bet vienmēr jāpaskaidro tā lai cilvēks saprot nodoto informāciju un saprot to.
Ļoti bieži sastopama komunikācijas problēma ir tā ka cilvēki neklausās, ko saka otrs.
To ietekmē cilvēku pārāk liels pašvērtējums, egoisms, otra cilvēka vērtēšana zemāk par sevi, vienaldzīga attieksme, nevēlēšanās piekāpties otram un iedziļināties sarunu biedra teiktajā.
Šāda komunikācija noved pie tā ka viena no pusēm vienmēr paliek aizvainota, apvainota un pazemota, jūtas kā zaudētājs. Šāda veida komunikācija starp cilvēkiem var radīt ilgtermiņa neatrisināmus konfliktus.
Komunikācija ir kā prāta un vārdu spēle pateicoties kurai ir iespējams sasniegt daudzus mērķus atrast kopīgu valodu un virzīties savā dzīvē uz priekšu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1388217
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties