Šīs esejas mērķis ir atbildēt uz būtiskiem jautājumiem: “Kas īsti ir reklāma un kā tā var uzņēmējam “palīdzēt” un arī “iznīcināt” to?
Reklāma tiek definēta kā komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Reklāmu izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produkta cenu, izplatītu informāciju par produktu pārdošanu, propagandētu noteiktas idejas u.tml. Reklāmas loma var būt dažāda. Tā var būt:
kā līdzeklis ceļā uz klienta vēlmju apmierināšanu;
kā tilts starp pircēju un pārdevēju, informācijas nodevējs;
kā spogulis jaunākām tendencēm, informē par jaunumiem.
20. gs beigas un 21. gs droši var nosaukt par reklāmas gadsimtu. Bez reklāmas dzīve kļuvusi grūti iedomājama. …