Diskusijas par to, kam vajadzīga politiskā reklāma, manuprāt, ir pielīdzināma diskusijām par to, kam vispār ir vajadzīga reklāma? Reklāma kā tāda ir atzīta par nepieciešamu un pieņemamu. Tas ir veids, kā patērētājs uzzina par precēm, pakalpojumiem, atlaidēm, dažādiem produktiem. Tas ir veids, kā uzņēmumi formulē savu attieksmi pret patērētāju un veido savu tēlu, kā arī veido emocionālo saikni ar patērētāju. Reklāma ir arī viens no svarīgākajiem finansu resursu avotiem masu medijiem un reklāmas aģentūrām. Un kā atzīts, reklāma ir arī viena no nepieciešamās mārketinga sastāvdaļām, lai veiksmīgi realizētu preces un pakalpojumus un gūtu peļņu. Un diskusijas par psiholoģisko ietekmi uz cilvēku, ko rada dažādu emocionāli piesātinātu, daudznozīmīgu, asociatīvu simbolu bieža un intensīva izmantošana reklāmā, nav atzīta par kaitīgu, ja vien tas nav pretrunā ar sabiedrības interesēm, veselību utt.
Līdzīgi ir arī ar politisko reklāmu. Politiskā reklāma ir nepieciešama gan pašām partijām, gan vēlētājiem, gan masu medijiem, gan arī reklāmas un mediju aģentūrām. Politiskā reklāma ir veids kā partijas vēršas pie sava vēlētāja, formulē attieksmi pret valsti, sabiedrību, veido emocionālo saikni ar to, informē un atgādina par sevi, izklāsta mērķus un veicamos pamatuzdevumus. …