Secinājumi:
Starbucks kafejnīcās pēc uzturvērtības uzrādīšanas likuma iegādāto ēdienu uzturvērtība kritusies par 6%. Un efekts ir ilgstošs. Gandrīz nav izmaiņu patērētāju izvēlē ēdieniem ar vidēju kaloriju skaitu. Samazinājies pieprasījums pēc ēdieniem ar augstu uzturvērtību. Šis samazinājums par 6% dod tikai ļoti nelielu ietekmi svara samazināšanā. Tomēr izmaksas uzturvērtību izvietošanai ēdienkartēs ilgstošā laika periodā ir zemas, tādēļ, ja tas dod kaut nelielu iespaidu uz cilvēku izvēli, tad tas atmaksājas.
Anketu dati liecina, ka patērētāji ignorē informāciju par uzturvērtībām produktos, savukārt viņu pirkumi parāda, ka viņi cenšas samazināt kaloriju patēriņu.
Šim likumam būtu jāveicina restorāniem ieviest jauninājumus – ēdienus ar zemāku kaloriju daudzumu. Uzturvērtības uzrādīšanas likums ir informējošs: patērētājiem atklājot kaloriju daudzumu, liek viņiem apzināties un pievērst uzmanību ēdienam, ko viņi ēd.
…