Konkurējot ar citiem viesmīlības uzņēmumiem vadītājam ir jāzin kādā mērķī tas dodas, viņam jābūt spējai analizēt situācijas un cilvēkus, klientus, ir jāatceras uzņēmuma misija, tās nozīmīgums, uzņēmuma vadītājam ir jāspēj savu uzņēmumu akcentēt tirgū kā īpašu veidolu, kurš nebūt nav līdzīgs kā visi pārējie viesmīlības uzņēmumi, ir jāspēj sniegt vērtība klientu acīs, lai, vēlāk daloties ar šo informāciju tie varētu sniegt pozitīvas atsauksmes sociālajā vidē, jo mūsdienās lielu lomu spēlē sociālie portāli un to ietekme, kas viesmīlības uzņēmumu var gan pazudināt, gan arī uzcelt spozmē, bet tam ir nepārtraukti jāseko līdz, lai netiktu pieļautas nelabojams kļūdas. …