Lai vadītājam krīzes apstākļos būtu galvenā loma saliedētā darba kolektīvā un uzņēmuma darbības efektivitātes nodrošināšanā, viņam ir nepieciešams izvēlēties pareizos cilvēkus (cilvēku izvērtēšana), apbalvot un pieprasīt disciplīnu (taisnīgums), panākt, ka padotie darbojas labprātīgi (motivācija), veidot labas attiecības ar kolēģiem, sabiedrotajiem un piegādātājiem (veidot komandu), grūtā darbā sniegt personīgo piemēru (enerģija).[2;46.lpp.]
Manuprāt, personāla vadībai krīzes apstākļos ir liela loma un nozīme. Lai uzņēmums pastāvētu un efektīvi darbotos ir nepieciešams novērtēts, atzīts personāls. Darbinieks vēlas, lai viņu atzītu kā personību, nevis kā „darbaspēku”. Kultūra pati par sevi ir personības pašapliecināšanās un pašizpausmes veids, tāpēc tā arī līdzinās organizācijas kultūras izpratnei, kur vadība rosina, veicina un sekmē personāla un darbinieku iekļaušanos un sadarbību nodomāto mērķu sasniegšanā. [1;11.lpp.]
…