Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:872181
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.10.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga pētījumi ir nepieciešami, lai Ikviens uzņēmums varētu pieņemt pareizos lēmumus. Tas, cik lielā mērā pieņemtie lēmumi būs izsvērti un pareizi, ir atkarīgs no rīcībā esošās informācijas. Šo informāciju var iegūt ar mārketinga pētījumu palīdzību. A.Konans Doils ir teicis: „Ir milzīga kļūda – izdarīt secinājumus,
ja nav nepieciešamās informācijas”.
Mārketinga pētījumi ir sistemātiska datu iegūšana un to analīze dažādos mārketinga darbības aspektos. Šie pētījumi ir funkcija, kas ar informācijas palīdzību saista uzņēmumu ar tirgiem, patērētājiem, konkurentiem, ar visiem ārējās vides elementiem.
Ir ļoti grūti atdalīt tādus pētījuma objektus kā tirgus, patērētājs un konkurents, tādēļ mārketinga pētījumi tiek uzskatīti kā kompleksi. Tirgus nav iedomājams bez konkurences cīņas, patērētāji veido savu uzvedību noteiktā tirgus vidē.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties