Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:387835
 
Vērtējums:
Publicēts: 27.11.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Šim uzdevumam ir jāizmanto divi avoti - klientu anketēšana, aptauja, intervija un darbinieku uzskatu/viedokļu uzklausīšana, jo tikai klientu apkalpošanas speciālisti zina, kā uzvedās klienti, ko novērtē visvairāk, kas viņiem patīk un nepatīk. To nevar zināt vienlīdz labi arī uzņēmuma vadītāji.
Uzņēmuma vadītājam vienmēr ir jāpatur prātā cik izmaksā slikts klientu serviss un jāiestāsta darbiniekiem cik daudz uzņēmums un darbinieks zaudēs, kad klients tiks apkalpots veidā, kas neatbilst viņa prasībām un viņš nolemj no uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem atteikties. Šāda pieeja, manuprāt, liek darbiniekiem domāt par inovācijām un novērst kļūdas. Darbiniekiem ir jābūt motivētiem!

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1368800
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties