Mūsdienās jaunieši un tehnika, es teiktu, pat nevarētu eksistēt viens bez otra – atsevišķi. Tik tālu nu ir aizgājusi tehnika un viss progress šajā jomā kopumā.
Tagad par visu sīkāk. Kāpēc es tā apgalvoju? Pirmkārt, te diezgan ievērojama loma ir reklāmai. Dažnedažādu tehnisko produktu un gadžetu ražotāji savā reklāmā apgalvo un arī parāda, kā viņu izgudrojumi atvieglo dzīvi potenciālajam pircējam, kas sēž pie televizora un skatās šo reklāmas klipu. (Kā piemēru varu minēt Samsung veļas mašīnas ar sudraba attīrīšanas tehnoloģiju reklāmu.) Bet tā ir tikai veļas mašīna. Tā ir orientēta uz to tirgus segmentu, kuru sastāda ģimenes cilvēki, kuri vēlas pēc iespējas vairāk atvieglot savu ikdienas dzīvi. …