Izstādes tematika.
Kopā izstādē piedalījās 602 kompānijas, no kopumā 50 valstīm. Izstāde bija tematiski sadalīta astoņās sadaļās – vispārējā pārtikas produktu sadaļa, sabiedriskās ēdināšanas un tirdzniecības iekārtu un aprīkojuma sadaļa, alkoholisko un bezalkoholisko dzērienu sadaļa, tehnoloģiju un sastāvdaļu sadaļa, iepakojuma sadaļa un viesnīcu aprīkojuma sadaļa. Lielākā no tām bija pārtikas produktu sadaļa. Par izstādes kopējo tematiku man tā arī neizdevās uzzināt, tā neparādījās nevienā reklāmas stendā, kā arī informatīvajā nodaļā man šo informāciju nesniedza. Bet apmeklējot šo iestādi un izvērtējot piedāvāto produktu klāstu, man radās iespaids, ka šī gada tematika bija ekoloģiskie un dabīgie produkti. Vēl šim jautājumam varētu piesaistīt arī tematisko ekspozīciju, kas bija izvietota pie ieejas vienā no izstāžu hallēm un bija veltīta Latvijas 90.gadu jubilejai. Ekspozīcijas galvenā tematika – Latvijas iedzīvotāju ēšanas paradumi, kā arī pārtikas produktu iepakojums, ēšanas piederumi un pavārgrāmatas.
Jaunākie pārtikas produkti
Diemžēl es nepiefiksēju daudzus jaunos pārtikas produktus, kas bija piedāvāti izstādē, negāju klāt pie katra stenda. No jauniem produktiem, ko redzēju, atceros tikai:
o „Rīgas Piensaimnieka” biezpiena sieriņu „Kārums” ar mellenēm, to es biju garšojusi jau pirms tam, man patika.
…