Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:921789
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pēc Centrālās statistikas pārvaldes datiem, 2009. gadā Latvijā naktsmītnēs tūristiem bija pieejami 14,7 tūkstoši numuriņu un 32,5 tūkstoši gultas vietas. Lielākā daļa Latvijas viesu izvēlas tieši lētas naktsmītnes, to rāda arī Rīgas informācijas centra apkopotie statistikas dati. Arvien lielāka ietekme naktsmītnes izvēlē ir nevis atrašanās vietai, bet tieši pakalpojuma drošums un uzticamība, kas tiek vērtēta caur kvalitātes atbilstības sertifikāta esamību vai neesamību. Taču problēma ar tūristu plūsmas virzīšanu uz lauku reģioniem un vietējā tūrisma pakalpojumu piedāvājumu paplašināšanu joprojām pastāv. Naktsmītnes lauku reģionos joprojām zaudē klientus tikai tāpēc, ka ceļotājiem nav motivācijas novirzīties no tranzīta ceļiem, lai apmeklētu to vai citu tūrisma centru Latvijā.
Vislielākais piedāvājums viesnīcu kategorijā Latvijā ir tieši trīs zvaigžņu līmenī. Ja iepriekšējā (otrajā) kvalitātē ārpus Rīgas darbojas tikai pa vienam pakalpojumu sniedzējam katrā kategorijā, tad trīs zvaigžņu līmenī Latvijas viesnīcas ir visplašāk pārstāvētas un arī pats pakalpojums šajā kategorijā ir visplašākais.
Viesu namu specifika Latvijā ir tā, ka šajā pakalpojumu līmenī dominē nevis naktsmītnes pakalpojumi, bet gan banketu pakalpojumi ar saunu vai nelielu baseinu un naktsmītne tiek pieprasīta pavisam nelielā daudzumā. Viesu nami ir uzņēmējdarbības forma naktsmītņu jomā, kas visvairāk izplatīta tieši lauku reģionos un arī šeit dominē nevis augstākā līmeņa pakalpojums, bet gan II un III kategorijas pakalpojums.
Jāpiekrīt jau zināmajam apgalvojumam, ka palielinoties zvaigžņu skaitam vai kategorijai, pieaug ne tikai pakalpojumu klāsts un līmenis, bet arī prasības personālam profesionālo prasmju, valodu zināšanu un citās jomās.
Mūsdienās naktsmītņu sektora darbiniekiem ir jāapzinās prasības, ko ceļojumu un tūrisma tirgus gaida gan no naktsmītnes kā uzņēmuma, gan no pakalpojumiem kā produkta. Lai viesu izmitināšanas uzņēmums varētu sasniegt uzstādīto mērķi un sekmīgi konkurēt izmitināšanas pakalpojumu sektora tirgū, tam ir jāpiedāvā tāda veida pakalpojumi, kas apmierina ne tikai viesu vajadzības, bet arī to vēlmes.
Un viesmīlības uzņēmumam noteikti jādarbojas tā, ka pāri peļņai, pāri personīgām ambīcijām, pāri apkalpošanā iesaistītiem darbiniekiem stāv cēls virsuzdevums – kalpošana viesim.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1328910
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties