Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:169701
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Šim darbam izvēlējos Dizaina Studijas interviju ar Kristapu Ģelzi, kurš reklāmas jomā Latvjā strādā jau 10 gadus, jo vēlējos uzzināt profesionāļa domas, par reklāmu un darbošanos šajā jomā.
Darba uzdevums ir veikt intervijas analīzi.
Tas ko es šobrīd zinu par intervijām un intervēšanau nav diez ko daudz, bet lielos vilcienos varu pastāstīt manuprāt pašu savarīgāko:
intervijas laikā jāmēģina pieturēties pie noteiktās sarunas tēmas, pārāk neizplūst citās tēmās, jo pēc tam intervētājam ir grūti no iegūtās informācijas izvilkt pašu galveno.
- sniedzot intervijas masu medijiem ir bijuši gadījumi, kad respondenti tiek pārprasti un intervijā stiek atspoguļoti sagrozīti fakti. Tas var atgadīties divu apstākļu dēļ, vai nu intervētājs nav pareizi uzdevis jautājumu respondentam un tas sniedzis atbildi neatbilstoši izvēlētai tēmai, vai arī respondents nav sapratis jautājuma būtību. Šo aspektu es pierakstīju tāpēc, ka man tas lieks ļoti būtisks un tas būtu jāņem vērā jebkuram intervētājam pirms intervijas.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties