Šim darbam izvēlējos Dizaina Studijas interviju ar Kristapu Ģelzi, kurš reklāmas jomā Latvjā strādā jau 10 gadus, jo vēlējos uzzināt profesionāļa domas, par reklāmu un darbošanos šajā jomā.
Darba uzdevums ir veikt intervijas analīzi.
Tas ko es šobrīd zinu par intervijām un intervēšanau nav diez ko daudz, bet lielos vilcienos varu pastāstīt manuprāt pašu savarīgāko:
intervijas laikā jāmēģina pieturēties pie noteiktās sarunas tēmas, pārāk neizplūst citās tēmās, jo pēc tam intervētājam ir grūti no iegūtās informācijas izvilkt pašu galveno.
- sniedzot intervijas masu medijiem ir bijuši gadījumi, kad respondenti tiek pārprasti un intervijā stiek atspoguļoti sagrozīti fakti. Tas var atgadīties divu apstākļu dēļ, vai nu intervētājs nav pareizi uzdevis jautājumu respondentam un tas sniedzis atbildi neatbilstoši izvēlētai tēmai, vai arī respondents nav sapratis jautājuma būtību. Šo aspektu es pierakstīju tāpēc, ka man tas lieks ļoti būtisks un tas būtu jāņem vērā jebkuram intervētājam pirms intervijas.…