Kādi ārējās vides faktori ietekmē Jūsu tūrisma firmas darbību?
Šobrīd mūsu darbību visvairāk ietekmē ekonomiskā krīze. Ir jūtams milzīgs pieprasījuma sarukums, līdz ar to ļoti daudzas jaunās un mazās tūrisma firmas pēdējā laikā beidz savu darbību. Manāmi arī gadījumi, kad firmu direktori ir iestiguši milzīgos parādos, ievāc iemaksas vai pilnas maksas par ceļojumu, lai segtu parādus un tūlīt par pasludina bankrotu, tādejādi izvairoties atgriezt naudu klientiem. Pagaidām mums bankrots nedraud un domāju, ka mēs tiksim krīzei pāri, jo mēs tomēr piedāvājam diezgan plašu pakalpojumu klāstu, kā arī pa visiem darbības gadiem, mums ir izveidojies plašs pastāvīgo klientu loks, kas ir liels atbalsts šī brīža situācijā.
Protams, arī konkurenti ļoti ietekmē jebkura uzņēmuma darbību. Pēdējos gados ir izveidojušās daudzas jaunas tūrisma firmas, kas piedāvā visdažādākos pakalpojumus, ieguvēji ir tie, kas spēj sniegt maksimāli kvalitatīvus pakalpojumus par maksimāli zemām cenām. Ir uzņēmumi, kas piedāvā nekvalitatīvus pakalpojumus par ļoti zemām cenām, daudzi cilvēki krīzes apstākļos tāpat grib atpūsties un apskatīt pasauli, līdz ar to bieži vien „uzķeras” uz šiem lētajiem piedāvājumiem un pēctam ir vīlušies, jo 4* viesnīcas vietā pie jūras, viņi saņem 2* viesnicu kaut kur pilsētas nomalē vairākus kilometrus no pludmales. Šādu gadījumu sāk parādīties arvien vairāk un vairāk, tādēļ cilvēki sāk pievērst uzmanību atsauksmēm par uzņēmumu, pieredzei, tam, cik uzņēmums ilgi pastāv un konkurence ir stipri atvieglota tiem, kas šajā jomā darbojas jau ilgu laiku, kā piemēram, mūsu uzņēmums. …