Sociālie mediji sniedz iespēju ne tikai ievietot rakstveida informāciju, bet arī pievienot attēlus, video un audio materiālus. Reklāma televīzijā un radio ir dārga, savukārt pašam veidots video, audio materiāls nemaksā daudz. Turklāt cilvēkus šobrīd vairāk piesaista šādi veidi nekā teksti, kurus tāpat liela daļa laiž garām. Šobrīd sociālajos medijos var novērot, ka uzņēmumi nevis vienkārši dod par sevi ziņu, bet, piemēram, ievieto attēlu, kas saistās ar konkrēto uzņēmumu, tā produkciju. Tāpat ievietotie video, kas izziņo, piemēram, konkursu, izplatās salīdzinoši ātri un gūst atbalstu. Sociālie mediji ir vieta, kas uzņēmuma palīdz veidot tēlu un piesaistīt klientu, savukārt dažādām organizācijām, nodot savu vēstījumu un iegūt atbalstu no plašākas auditorijas. Tā kā liela daļa, īpaši jaunieši, mazāk izmanto televīziju un radio, uzņēmumiem un organizācijām jāpilnveidojas un ar vien vairāk jāizmanto sociālo mediju iespējas.
Sociālie mediji ieņēmuši svarīgu lomu individuālas un komerciālas komunikācijas nodrošināšanai, un nākotnē droši vien, ka tie iekaros vēls stabilāku vietu. Šodien vairs nevar iedomāties dienu bez sociālajiem medijiem; diena tiek sākta un beigta ar to apskati, tie organiski saplūduši ar mūsu ikdienas gaitām.
…