Kā zināms, eksperti prognozē, ka Interneta mediji pilnībā izkonkurēs tradicionālos laikrakstus, it īpaši drukātās preses jautājumā, pie tam globālajā komunikācijas telpā azivien plašāku vietu ieņem sociālie mediji. Tie ir saistīti ar integrēšanos un vienotu, saistītu pieredzi dažādās platformās un tāpat arī dažādos produktos un ierīcēs, kur lietotājs var būt gan satura radītājs, gan līdzautors, gan paust savu viedokli jeb – aktīvi piedalīties (Theonliner.lv). Atskatoties uz pēdējo gadu pieredzi, līdzdalība turpina pieaugt līdz ar šo mediju skaitu.
Komunikācija internetā daudziem cilvēkiem pamazām aizstāj komunikāciju reālajā pasaulē, ar reāliem un ķermeniskiem cilvēkiem. Tiek izgudrotas arvien jaunas tehnoloģijas, kas ļauj sazināties un mijiedarboties virtuālajā realitātē. Kopumā varētu teikt, ka komunikācija un tās nozīme tīmeklī turpina pieaugt un šī tendence tuvāko gadu laikā nemazināsies, jo Internets un tā piedāvātās iespējas šobrīd ir pieejamas ne tikai datorā, bet arī izaicinājumi virtuālās komunikācijas nozarei ir mobilo tehnoloģiju un televizora izskatā. Vai lietotājs izvēlēsies mazo mobilā tālruņa ekrānu par savu logu uz pasauli vai paliks pie datora ekrāna, turpinās lasīt drukāto presi, vai arī izmantos visas pieejamās iespējas un tehnoloģijas – to rādīs laiks, taču ņemot vērā šī brīža situāciju un globālās attīstības tendences, kā arī mediju konverģenci, tīmekļa pieejamību un ātruma pieaugumu, virtuālās komunikācijas nozares īstais uzplaukums vēl ir tikai priekšā.
…