Mūsdienās mārketinga komunikācija ir kļuvusi par svarīgu sastāvdaļu, lai uzņēmums spētu
saviem klientiem sniegt vērtību un tai ir neapšaubāmi liela nozīme klientu attiecību pārvaldībā. 1Ar
komunikāciju iespējams saprast informācijas apmaiņu starp cilvēkiem viņu darbības procesā un katrā
cilvēku darbības sfērā komunikācijai piemīt konkrētas īpatnības. Ar mārketinga komunikāciju
iespējams saprast komunikāciju, kas sevī ietver līdzekļus gan tiešai, gan arī netiešai indivīdu
informēšanai, pārliecināšanai un atgādināšanai par uzņēmumu, tā produktiem, zīmoliem, kā arī
mārketinga pasākumiem, ar mērķi ietekmēt šo indivīdu rīcību tirgū. 2 Mārketinga komunikācija
nepārprotami ir saistīta ar mārketinga kompleksa (marketing mix) elementiem un iespējams izsķirt
vairākus mārketinga komunikācijas veidus, piemēram, reklāma, tiešais mārketings, interaktīvais
mārketings, u.c. 3 Mārketinga komunikāciju iespējams iedalīt arī integrētajā marketinga komunikācijā
un neintegrētajā mārketinga komunikācijā un šajā darbā, sekojoši darba autore aplūkos integrētās
mārketinga komunikācijas jēdzienu, būtību un pamatprincipus, kurus uzņēmumiem nepieciešams
ņemt vērā, lai veidotos tieši integrēta marketinga komunikācija, kā arī sniegs veiksmīgus integrētās
mārketinga komunikācijas piemērus uzņēmumos Latvijā un pasaulē.…