Manuprāt, informācija ir viens no galvenajiem ražošanas faktoriem. Sakarā ar mūsdienu augsti attīstītajām tehnoloģijām, informācija ir ļoti svarīgs ražošanas faktors, kas palīdz uzlabot ražošanas tehnoloģijas un spēj radīt konkurenci preču un pakalpojumu tirgū.
Ar informācijas palīdzību var piesaistīt klientus, sameklēt sadarbības partnerus un var noskaidrot kādas preces ir nepieciešamas un pieprasītas. Uzņēmumi veic dažādas aptaujas, akcijas, lai iegūtu informāciju par patērētāju vēlmēm un vajadzībām. Tas palīdz noskaidrot, kas tiem nepieciešams un kā efektīvāk piesaistīt klientus. Protams, pircēji izvēlas preces, kas ražotas pēc jaunākajām tehnoloģijām, tāpēc ražošanai ir nepieciešama informācija kā uzlabot šīs tehnoloģijas un jaunākos zinātnes sasniegumus par šo nozari.
Informācija ir ļoti svarīga un nozīmīga darba tirgū. Darba devēji, protams, izvēlēsies strādniekus pēc to prasmēm un zināšanām. Zināšanas ir informācija. Darbā dos priekšroku cilvēkiem, kas ir profesionāļi savā jomā un būs ar attiecīgajām zināšanām. Ja sekretāres darbam pieteiksies divas kandidātes – sieviete, kas beigusi sekretāres skolu un sieviete ar 12. klašu izglītību, tad darba devējs izvēlēsies sievieti, kas beigusi sekretāres skolu, jo viņai jau ir informācija šajā jomā un spēs kvalitatīvi veikt savu darbu.
Uzņēmumi, lai piesaistītu patērētājus, veido dažādas reklāmas, lai piesaistītu pircējus. Reklāma ir informācija, ko ražotājs grib sniegt pircējiem par attiecīgo pakalpojumu vai preci. Reklāmas mēs redzam un dzirdam katru dienu televīzijā, radio un presē. Ar reklāmām pircējs uztver informāciju, ko piedāvā ražotājs vai pakalpojumu sniedzējs un no šīs informācijas ietekmējas. Tā attiecīgais ražotājs piesaista klientus, iepazīstina tos ar attiecīgo preci, tādējādi panākot, ka cilvēki interesējas par šo preci vai pakalpojumu. Nenoliegsim, ka katrs no mums nav iespaidojies no reklāmām.