Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:118485
 
Vērtējums:
Publicēts: 28.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

No šī visa varam secināt, ka mūsu imidžs ir iespaids ko mēs radām apkārtējos cilvēkos par sevi un savu uzņēmumu vai iestādi, kurā strādājam. Imidžu var veidot apzināti- tādu, kādu mēs vēlamies, lai sabiedrība mūs uztver- pozitīvi un labvēlīgi. Bet, ja pie imidža veidošanas netiek strādāts- tas veidojās pats. Šis nav labs variants, jo tad tas var izveidoties neparedzams un graut jūsu reputāciju. Imidžs var būt subjektīvs, dažreiz arī nepareizs, jo to iespaido cilvēka emocijas, agrākie priekšstati, pieredze, zināšanas u.c. pastāv dažādi imidža veidi: preces imidžs, tirgus imidžs, organizācijas imidžs un, protams, personīgais imidžs. To var radīt, izmantojot reklāmu, uzlabojot preču un pakalpojumu kvalitāti un citos veidos. Labs imidžs garantē iespēju pārdot firmas nosaukumu (brendu/zīmolu), kādu firmas preču grupu (preču zīmi), galu galā- pārdot pašu preci. Tas veido arī organizācijas darbinieku statusu, piederību konkrētajai organizācijai, arī stabilu klientu piesaisti. Nekad neaizmirsti, ka tavam ārējam izskatam un manierēm citi cilvēki pievērš uzmanību. Tā pat sabiedrība pievērš uzmanību visam, ko organizācija dara un ko runā. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties