Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:260651
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Katrā viesnīcā ir kāds cilvēks, kas atbild par viesu uzņemšanu un reģistrēšanu, un tas ir administrators. Viņš pilda vienu no viesnīcas svarīgākajām funkcijām. Viņš rada pirmo iespaidu viesim par viesnīcu, vai nu negatīvu, vai pozitīvu, un rūpējās par viesa labsajūtu. Viņam vienmēr jābūt smaidīgam un laipnam, lai cik dusmīgs un neapmierināts viesa klātbūtnē būtu, taču viesim nav jāzina un jājūtas diskomfortā, ka administrators ir noskumis, dusmīgs vai jebkurā citā veidā negatīvi noskaņots. Administratoram ir jābūt vienlaikus labam aktierim, psihologam un pārdevējam. Viņam jācenšas pārdot pēc iespējas vērtīgāks un labāks viesnīcas numurs.
Tagad sīkāk par uzņemšanas dienesta darbiniekam nepieciešamajām, labajām, īpašībām. Ļoti bieži smaids spēj panākt visu un, viennozīmīgi, smaids rada viesim, ka viņš viesnīcā ir laipni gaidīts un tieši viņš ir kas īpašs šai viesnīcai.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties