Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:909121
 
Vērtējums:
Publicēts: 16.01.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Dissatisfied and unmotivated employees also tend to negatively impact customer satisfaction, by projecting an effect that is read by customers as a lack of caring for the duties being performed. This perception, if witnessed enough can influence a customer to seek their business with another organization, thereby losing more business, and now also gaining free negative advertisement by the customer through word of mouth communication with acquaintances. By not dealing with employees that lack motivation, management also is responsible for the stressful and non-cohesive work environment that the positively motivated workers now have to deal with on a daily basis. Their day to day bombardment of negative factors will eventually wear down even the most positively motivated employee. The negative non environment then further expounds to the total breakdown and lack of communication between employees and the management hierarchy.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties