Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • How Did Kodak Change Its Strategy to Respond to the Opportunities and Threats in the Photograph Imaging Market

     

    Eseja1 Vadība

1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:220563
 
Vērtējums:
Publicēts: 20.12.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

In the beginning the strategy followed by Kodak due to a new and a big market of the recording imaging in paper "the photography" was: mass production to lower production costs; maintaining the lead in technological development; extensive product advertising; and the development of a multinational business to exploit the world market.
Along many years the company operated in monopoly, with a lot of investment to growth and to consolidate the position, but the high cost, a inflexible structure made it to adapt to a low cost policy and new products such as the simple to use 35mm camera or the instant photography, photographic laboratories and new products to recording images.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1276467
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties