Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:102400
 
Vērtējums:
Publicēts: 30.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Latvijas teritorijā pirmo (platsliežu) dzelzceļa līniju Rīga – Daugavpils sāka būvēt 1858. gadā. Vēlāk tapa citas dzelzceļa līnijas uz Latvijas ostām, bet kā šaursliežu atzaru no pirmā Latvijas dzelzceļa 19.gs beigās sāka būvēt Stukmaņu (Pļaviņu) – Biržu (Madonas) – Vecgulbenes – Alūksnes – Apes – Valkas līniju. Toreiz dzelzceļu būvniecība bija ļoti darbietilpīgs process, tā tapšanai bija četras stadijas: līnijas plānošana un stigošana; dambji, tiltu, uzbērumu un līniju ierīkošana; slīperu un sliežu likšana. Kā pēdējās cēla stacijas, ūdenstorņus, darbnīcas, iekārtoja telegrāfu un signalizāciju. Dzelzceļa līnijas, ēkas, tiltus u.c. cēla pamatīgus, ilgam laikam, izmantojot tikai roku darbu un zirgus kā grants u.c. būvmateriālu piegādātājus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties