Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:200952
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Ekonomiskā globalizācija un globālā konkurence    3
  Valūtas ietekme uz globālo tirgu    4
  Starptautiskie tirgi un produkti    5
  Globālās konkurences ziņojums    8
  Latvijas globālās konkurences reitings    8
  Globālās konkurences piemēra apskats    11
  Secinājumi un priekšlikumi    12
  Izmantotā literatūra    13
Darba fragmentsAizvērt

Šā darba ietvaros autors izvērtēs globālās konkurences pozitīvos aspektus un ietekmi uz produktu un pakalpojumu cenām.
Globālā konkurence noteikti ir ļoti pozitīva tieši produkta patērētājam, jo attīstoties informācijas un saziņas tehnoloģijām ir iespējams iegādāties produktus un pakalpojumus ne tikai savā mītnes zemē dodoties pie attiecīgā produkta pārdevēja, bet arī sazinoties ar pārdevējiem citās valstīs izmantojot internetu, tālruni u.c. līdzekļus.
Arī produkta pārdevējam globalizācija var dot vairākus labumus. Lai arī šobrīd ir jākonkurē ar cenu piedāvājumu visā pasaulē ne tikai savā mītnes zemē, tomēr ir iespējams arī piedāvāt plašāku pakalpojumu klāstu pērkot produkta vai pakalpojuma sastāvdaļas visā pasaulē.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties