Klāt ilgi gaidītais Ziemassvētku laiks. Visa Rīga apvīta spožām un daudzkrāsainām lampiņu virtenēm. Gaumīgi izrotāti un noformēti veikalu skatlogi tā vien aicina iegriezties veikalā arī tad, ja tev nekas no plašā piedāvājuma klāsta nav vajadzīgs. Vienkārši gudri cilvēki pie reklāmas ir piestrādājuši ar mērķi piesaistīt garāmgājēju uzmanību. Taču stāsts šoreiz nebūs par iepirkšanos, bet gan...
Kā jau izsens Ziemassvētku laikā iegājies, ikviens no mums cer sagaidīt kādu brīnumu, cits lielāku, cits mazāku. Dziļi reliģiski noskaņotiem cilvēkiem šis laiks asociējas ar Jēzus Kristus piedzimšanu; mazāk ticīgie vairāk tendēti uz materiālā stāvokļa nostabilizēšanos vistuvākajā nākotnē, bet romantiķi, kā jau romantiķiem pieklājas – cer satikt visjaukāko meiteni, kura spētu izmainīt visu viņu līdzšinējo dzīvi.
Arī Mārtiņš, trīsdesmit piecus gadus jauns romantisks vīrietis nebija nekāds izņēmums. …