Šie nav vienīgie gadījumi, kad reklāmā vai masu medijos tiek pārkāpti likumi saistībā ar fotogrāfiju izmantošanu. Mūsdienās liela problēma ir nelicenzētu fotogrāfiju izmantošana uzņēmumu sociālo mediju lapās. Aģentūras, speciālisti, kas nodrošina zīmolu komunikāciju sociālajos medijos, bieži vien neuztver nopietni fotogrāfiju izmantošanas likumus. Tie publicē bildes bez jebkādas atsauces, pārpublicē tās no Google.com vietnes, nemaz neaizdomājoties par to, ka Latvijas Republikas likumi attiecas arī uz sociālajiem medijiem. Tiesa gan, Latvijā līdz šim nav bijis neviens precedents attiecībā uz nelicenzētu fotogrāfiju izmantošanu sociālajos medijos. Iespējams, ka pietiktu ar vienu šādu gadījumu, lai aģentūru pārstāvji un speciālisti aizdomātos un ņemtu vērā likumus, kas attiecas uz fotogrāfiju izmantošanu tajos. …