Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Fotogrāfijas izmantošana masu medijos un reklāmā

     

    Eseja2 Tiesības

2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:943969
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Šie nav vienīgie gadījumi, kad reklāmā vai masu medijos tiek pārkāpti likumi saistībā ar fotogrāfiju izmantošanu. Mūsdienās liela problēma ir nelicenzētu fotogrāfiju izmantošana uzņēmumu sociālo mediju lapās. Aģentūras, speciālisti, kas nodrošina zīmolu komunikāciju sociālajos medijos, bieži vien neuztver nopietni fotogrāfiju izmantošanas likumus. Tie publicē bildes bez jebkādas atsauces, pārpublicē tās no Google.com vietnes, nemaz neaizdomājoties par to, ka Latvijas Republikas likumi attiecas arī uz sociālajiem medijiem. Tiesa gan, Latvijā līdz šim nav bijis neviens precedents attiecībā uz nelicenzētu fotogrāfiju izmantošanu sociālajos medijos. Iespējams, ka pietiktu ar vienu šādu gadījumu, lai aģentūru pārstāvji un speciālisti aizdomātos un ņemtu vērā likumus, kas attiecas uz fotogrāfiju izmantošanu tajos. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties