Kas attiecas uz fotogrāfijas izmantošanu reklāmā, kas ir viens no komercdarbības instrumentiem, tad jāievēro reklāmas likums: „Reklāmā atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas (3.pants, 2.daļa)”. Reklāmas attēlā nav pieļaujama vardarbības un kara propaganda. Reklāmā aizliegts: paust diskrimināciju pret cilvēku viņa rases, ādas krāsas, dzimuma, vecuma, reliģiskās, politiskās vai citas pārliecības, nacionālās vai sociālās izcelšanās, mantiskā stāvokļa vai citu apstākļu dēļ;
izmantot baiļu vai māņticības radīto ietekmi; izmantot personas uzticēšanos un viņa pieredzes vai zināšanu trūkumu; nomelnot, noniecināt vai izsmiet citu personu, tās darbību, nosaukumu (firmu), preces vai pakalpojumus, preču zīmes u.c. (Reklāmas likums, 4.pants). Ja reklāma neatbilst normatīvo aktu prasībām, attiecīgās iestādes (13.pants, 1.daļa) ir tiesīgas pieņemt vienu vai vairākus lēmumus, ar kuriem: uzdod reklāmas devējam sniegt reklāmā, preču marķējumā vai citādā veidā papildu informāciju, kas ir būtiska no personu aizsardzības vai saimnieciskās darbības veicēju, vai profesionālās darbības veicēju likumīgo tiesību viedokļa; pieprasa izslēgt no reklāmas atsevišķus elementus (informāciju, vizuālos attēlus, skaņu vai citus speciālos efektus); aizliedz izplatīt reklāmu; pieprasa atsaukt reklāmu; piemēro administratīvo sodu likumā noteiktajā kārtībā (Administratīvo pārkāpumu kodekss, 166.13 pants: „Par noteiktās kārtības pārkāpšanu reklāmas sniegšanā vai izplatīšanā — uzliek naudas sodu fiziskajām personām no divdesmit pieciem līdz simt latiem, bet juridiskajām personām — no piecdesmit līdz piectūkstoš latiem. …