) Lai gan papildus finansējums tika piešķirts digitālu mācību un metodisko līdzekļu izstrādei, Covid-19 pandēmija izgaismoja vēl vienu problēmu – Latvijā aptuveni 3% jeb vairāk nekā 5000 skolēnu mājās nav ne datora, ne viedtālruņa ar interneta pieslēgumu. Šo problēmu Izglītības un zinātnes ministrija, sadarbojoties ar pašvaldībām un sadarbības partneriem, atrisināja skolēniem nogādājot datorus un viedierīces. (Datortehnikas nodrošināšanā skolēniem iesaistās valsts, pašvaldības un privātie partneri, 2020)
Ņemot vērā Covid-19 pandēmijas laika sniegto mācību un zinot, ka ieviešot vērienīgus projektus, kā tas ir ar Skola2030, vienmēr ir jārēķinās ar problēmām, kurām ir nepieciešams papildus finansējums, ļoti būtiski ir, lai izglītības reformas ieviešanas laikā, katrā plānošanas līmenī (gan valsts, gan pašvaldību, gan skolu līmenī) ir atbildīgais, par projekta ieviešanas procesu. Tādējādi var savlaicīgi atklāt problēmas, kurām nepieciešams finansiāls risinājums un rast to, pieprasot finansējumu no valsts vai izmantojot Eiropas Savienības fondu finansējumu. Savlaicīga finansējuma piesaistīšana problēmu novēršanā, ir priekšnoteikums, lai ieviesto projektu uzturētu ilgtermiņā, kā arī to varētu pielāgot mainīgām dzīves situācijām.
…