Mizanscēna ir ļoti pārdomāta. Aktieru tērpi veiksmīgi atspoguļo gan 20.gs., gan antīkās pasaules ģērbšanās stilu un kultūru. Ar tērpu palīdzību arī tiek parādīta varoņa kārta, jeb svarīgums sabiedrībā – Korintas karalim un karalienei galvā redzams zelta kronis un paši ir tērpti elegantās drēbēs. Filmas sākumā Oedips ir tērpies baltā, simbolizējot gaišo un mierīgo, bet noslēgumā, kad piepildījies pareģojums, viņš ir tērpies tumšās drēbēs, simbolizējot sēras. Varoņu apģērbs tiek pielāgots to darbībām un mainās dienas gaitā.
Filma “Oedipus Rex” parāda Paolo Pasolini interpretāciju slavenajai Sofokla lugai ar nedaudz tumšu nokrāsu. Filmas ietvaros izrādītas lielākas agresijas iezīmes, nekā pašā lugā minēts, piemēram, kad Oedips satiek Lāju un met tā sargiem ar akmeņiem. Katrs redz sev tuvo, skatoties mīta psiholoģiskās nokrāsas centrā, kas liek domāt par ikkatra likteni un to cik tas ir ietekmējams. Filmā izmantotās dabas ainavas, nodrošina ļoti autentisku skatīšanās pieredzi, kā arī palīdz noslēpt māksliniecisko tapšanas procesu. Interesanti, ka pats Paolo Pasolini redzams atveidojot iedzīvotāja lomu Tēbas pilsētā uz īsu brīdi filmas ietvaros.
…