Taču jaunieši pat nenojauta, ka kurpju mešanu aizsāka prezidenta darbinieki un tas tika darīts ar konkrētu mērķi. Taču šāda, it kā huligāniska un sabiedrībai šķietami interesanta aktivitāte, ieguva popularitāti, jo šķita interesants veids kā izpausties un paust nostāju, ko uzskatīja par savu, kaut gan patiesībā tā bija vien sabiedrisko attiecību speciālistu vadīta kampaņa.
Publika spēj uztvert vien redzamo aisberga pusi – tieši uztveramās reklāmas kampaņas. Filmā tā bija vecmodīga un patiesībā, iespējams, pat ļoti neefektīvā reklāma par zirgu sacīkstēm. Cilvēki redzot to, domāja, ka tieši šī necilā reklāmiņa ir tas, kas sniedza prezidentam uzvaru, taču patiesībā tam, ko sabiedrība domā par noteikto lietu, pamatā ir milzīgs darbs un vērienīga kampaņa. Sabiedrības attieksme tiek vadīta ar visiem iespējamajiem līdzekļiem, sākot ar nomelnojošu ziņu nomākšanu ar citām, iespaidīgu stāstu izdomāšanu līdz vismazākajiem sīkumiem, īpašu specefektu pielietošanu ticamības momenta radīšanai un pat ar īpaša kaķa izvēli cilvēku iežēlināšanai un beidzot ar publikas ietekmēšanu caur mūziku, pieminekļu celšanu un īpašu akciju izdomāšanu. Tas viss, ko cilvēki pat neuztver kā manipulāciju ar saviem prātiem, ietekmē sabiedrību daudz spēcīgāk kā reklāma, kura parasti tiek uztverta kā lielākais drauds.
…