Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:545438
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

There were many factors that influenced BMW decline of unit sales from 96,000 in 1986 to 53,000 in 1991 in the US market.
The entrance of Japanese manufactures in the US luxury car scenario in 1989 selling reliability with price competitiveness, an old fashioned positioning relating BMW's brand only to luxury/performance business and some economical and political events contributed to a loss of market share and image.
Environmental Analysis
Sales in US declined from 1986 peak of 96,000 units to 53,000 in 1991. By 1991, it had declined by 24% due to the Tax Reform about 10% and the Stock Market Crash of October 1987, both an economic and emotional blow to the luxury car market.
In general there was a change in social values and consumer behavior. The "conspicuous consumption" of the early 1980s gave away to a more value-oriented purchasing.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1255242
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties