Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:175728
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Man šķiet, ka par vienu no mārketinga attiecībām noteikti var saukt sezonas preču izpārdošanu – tādējādi veicinot noietu un pircēju pieplūdumu. Man šķita ļoti interesanti vērot, kā Murē ar savām idejām patiešām to veicināja, la igan neviens cits veikala darbinieks savu vadītāja nesapratu.
Ideja, ka pūlim jāpulcējas tieši durvju priekšā, lai arī citi vēlētos ieiet, vēl joprojām tiek izmantota – gan veidojot dažādas degustācijas tieši veikala sākumā, gan arī citādi radot rindas. Es patiešām esmu sevi pieķērusi pie fakta, ka, ja kaut kur pulcējas cilvēku bars vai rinda veikalā, uzreiz arī man gribas aiziet un paskatīties, kas tad tur tik unikāls tiek pārdots? Tiesa gan, citiem cilvēkiem ir tieši pretēja reakcija, viņiem tas izraisa riebumu un nepatika.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1198189
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties