Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:235772
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Bieži vien uzņēmēji maldīgi uzskata, ka viss atļautais ir arī ētisks. Ne viss legālais ir ētisks. Ētika nav tikai likumu un rīkojumu ievērošana. Var gadīties, ka rīcība ir atļauta, legāla, taču neētiska.
Nereti patērētāju pievilināšanai tiek izmantota reklāma, bet tā neievēro ētikas principus, nav godīga pret auditoriju, piemēram, TV Shop kādā no reklāmām tiek reklamēts dauzdfunkcionāls katls, kurā vienlaicīgi var cept kartupeļus un sautēt zivis. Reklāmā izmantotais katls ir lielāks un jaudīgāks, nekā tas, kas tiek piedāvāts patērētājam un potenciālie pircēji notic tam, ko redz un iegādājas preci. Vai vēl viens no šobrīd populāriem trikiem ir reklāmas skaļāka atskaņošana, nekā Jūsu izvēlētais skaļums kādai no pārraidēm TV vai radio, kad reklāma vienkārši tiek ieskaņota daudz skaļāk nekā televīzijas raidījumi, kas psiholoģiski iepaido skatītāju pievērst uzmanību. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1373931
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties