Arī pacienta informācijas konfidencialitātes aizsargāšana un respektēšana veicina labu saskarsmi ar klientu, jo bieži vien cilvēks kaunās par savām veselības problēmām, tāpēc ir svarīgi, ka farmaceits rīkojas profesionāli. Protams, ne vienmēr tas ir iespējams, bet profesionāļiem ir jāizvairās no konfliktu situācijas veidošanas un ar ārējo tēlu jāpārliecina par savu kompetenci un profesionālajām zināšanām. Lai stiprinātu kontaktu ar klientu, ir jāiegūst viņa uzticība, ko var iegūt pielietojot visus piecus ētikas pamatprincipus.
Ētikas principu darbība tik tiešām ir svarīga aptiekās, jo tie noder gan sasvstarpējās attiecībās ar kolēģiem, savas karjeras attīstībā un saskarsmē ar klientiem, tāpēc tie ir nozīmīgi katras aptiekas veiksmīgā darbībā.
…