Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:771636
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.10.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ētiku ikdienā pielieto pilnībā visi. Pat, ja tas netiek piefiksēts, jebkurš žests, mīmika, sejas vaibsts tiek saistīts ar komunikācijas ētiku. Cilvēki bieži pat nepamana kā viņi sazinās ar apkārtējiem un vai šāda komunikācija ir uzskatīta ētiska, it īpaši darba vietā, kur ir formāla vide, ētiskās komunikācijas normas ir jāizprot, lai spētu veidot pozitīvas savstarpējās attiecības. Lielākoties visās darba vidēs darbiniekiem nākas komunicēt ar saviem kolēģiem, klientiem, biznesa partneriem u.c., taču darbiniekam ir jāapgūst visas ētikas normas, lai viņš spētu veidot efektīvu komunikāciju un attiecības ar apkārtējiem. Ētiskās normas, kas saistītas ar komunikāciju, iedalās vairākas grupās, piemēram, verbālā komunikācija un tās ētiskie kodeksi, neverbālā komunikācija, un tās ētiskie kodeksi, kā arī instrumenti, kas veido abas šīs komunikācijas grupas.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1393790
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties