Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:241361
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.02.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ārējā komunikācija rodas saziņā ar uzņēmuma klientiem, piegādātājiem, investoriem, medijiem. Tā parāda uzņēmuma tēlu un reputāciju. Tajā, tāpat kā iekšējā komunikācijā, ir svarīgi prast novērtēt situāciju un ievērot visas nepieciešamās ētikas normas, lai neviens netiktu aizskarts.
Kā, piemēram, sazinoties ar sadarbības partneriem, ir jāizpēta to informācija un tās pareizums, lai saziņas brīdī nerastos nepatīkami pārpratumi. Ir jāpārliecinās, lai informācija, kura tiek nodota minētajām auditorijām, tām pilnībā atbilstu.
Var secināt, ka ētika darbinieku savstarpējās attiecībās un komunikācijā pastāv, tai ir liela nozīme uzņēmuma attīstībā un sasniegumu iegūšanā. Uzņēmuma izstrādātais ētikas kodekss kalpo kā ētikas normu uzraudzītājs, savukārt, darba vadītājs ir piemērs šo normu ievērošanai. Kodeksa saturs var atšķirties, atkarībā no nozares. Tādējādi, minot dažādus principus un vērtības.
Ja uzņēmumā tiek ievērotas ētikas normas, tad tas iegūst labu reputāciju citu acīs un darbinieki ieguldīs vairāk darba uzņēmuma pilnveidē.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties