Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:662017
 
Vērtējums:
Publicēts: 12.10.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

"Katras audzināšanas un mācības gala mērķim jābūt pirmām kārtām nevis – izskolot labu profesionāli, bet izaudzināt pilnīgu cilvēku. Tas ir humanitātes princips. Izglītība un audzināšana nozīmē topošo personību ievadīt kultūras dzīvē un radīšanā, lai tā, kalpodama nacionāliem un vispārcilvēcīgiem mērķiem, arī pati augtu iekšējā bagātībā un harmonijā.”
A. Dauge

Kamēr jaunatne vēl nav no praktiskās dzīves rutinēta, tās psihē valda svaigums, jūtu, fantāzijas, intuīcijas spilgtums, un katrs iespaids rada pārdzīvojumu bagātību. Audzināšanas iestāžu uzdevums būtu – uzturēt un izveidot jaunatnē šo psihisko bagātību, jo dzīve liekas tukša tikai tad, ja mūsu iekšējā pasaulē valda tukšums.
Lai padarītu bagātāku garīgo pārdzīvojumu pasauli, jāpievēršas arī estētiskajām vērtībām, jāattīsta estētiskā uzņēmība, prasība pēc estētiskā. Uzskatu, ka mūsdienu jaunatnei trūkst estētiskās apziņas klātesamība ikdienas dzīvē un, lai to veicinātu, iesaku papildus skolās apgūtajai vielai vēl dziļāk apgūt tādus radošos priekšmetus kā vizuālā māksla un mūzika. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1197812
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties