Protams, nevar nepieminēt, ka caur simbolisko salīdzinājumu, ka ģimene ir kā uzņēmums, var gūt vēl divas būtiskas atziņas. Ja nu reiz kādai uzņēmuma piedāvātajai precei vai pakalpojumam rodas slikta slava, tas negrozāmi sabojā visu uzņēmuma reputāciju, kuru atjaunot nākas ļoti grūti. Un tādā gadījumā, var izmantot Džonsu stratēģiju, ja kādā vietā viņu mārketinga triki zaudē savu efektivitāti ( jo, būsim godīgi, pat labākais mārketings nav mūžīgs), tad uzņēmumam brīžiem vienkāršāk un, pats galvenais, izdevīgāk ir nevis mēģināt glābt savu reputāciju vai uzlabot mārketingu, bet izmēģināt jaunu tirgus vietu vai nišu.
Rezumējot, filma tomēr man vairāk paliks atmiņā ar savu skumjo stāstu, ka biznesa sievietei, lai noturētos līmenī, ir gandrīz neiespējami savu darbu savienot ar īstu mīlestību, mīlošu ģimeni un normālu ikdienas dzīvi (neņemot vērā sižeta nedaudz banālo nobeigumu). Tomēr, nebija grūti arī atrast šīs smalkās mūsdienu tirgus atziņas, kas vēlreiz pierādīja, ka labs mārketings – tā tomēr ir māksla, kuru radīt ir pa spēkam tikai retajam!
…