No otras puses, pirms darba uzsākšanas pirmsskolas skolotāja amatā, es saskatu problēmu tajā, cik plašas būtu manas iespējas kvalitatīvi sniegt individuālu pieeju katram bērnam grupā, kurā ir liels bērnu skaits. Proti, ja grupā ir 20 bērni - katrs ar savu attīstības gaitu, temperamentu, emocijām, vajadzībām, interesēm u.tml. - katrs ar mazliet atšķirīga attīstības virziena un pieejas nepieciešamību, man rodas bažas par to, cik kvalitatīvi es spētu pievērsties katram no bērniem tik lielā grupā, kas ir ikdiena pirmsskolas izglītības iestādēs. Arīdzan šeit jāsaka, ka par šo problēmu esmu tikai dzirdējis no apkārtējo cilvēku stāstītā, jo pats neesmu strādājis pirmsskolas izglītības iestādē, un tomēr - tā kā tas ir dzirdēts ļoti bieži, tad pirms darba uzsākšanas mani tas patiesi satrauc.…